Jahaja..

Det verkar inte gå så bra för mig, det här med bloggandet.. Men jag har jobbat en hel del och vart förkyld. Tråkigt!
Men jag tror jag skulle känna mig bra om jag dokumenterade mina dagar med några rader o bilder. Så skönt o skriva av sig lite funderingar, och titta tillbaks på bilder m.m. Så jag ska skärpa mig!

Jag börjar med idag, jobb hela dagen.. Sedan kom N och lilla Selma o hämta mig, så åkte vi till Bromma en snabbis på ett ärende. Vi passade på o gå in i jätte zoo't  som ligger där. Köpte lite tuggben, en bitring o tandborste o tandkräm till lill skrutten. Sedan mötte vi upp N's kompis o käka ute. Skönt! Nu blir det tv o sedan sova, jobbar hela dagen imorgon igen..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0