Hej igen!

Idag var det mycket på jobbet, men det är bara kul! Avskyr en lång seg dag med ingenting att göra, usch!
Mamma ringde o sa att mitt körkortstillstånd hade kommit. Så direkt efter jobbet hämtades det upp, och sedan var det övningskörning som gällde. (Jag var tvungen att förnya mitt tillstånd då det precis gått ut..) Det var så skönt att köra igen! Även om det gick lite skakigt i början..
Nu hade jag tänkt lägga en ansiktsmask och sedan göra mig klar för sängen. Är ju ledig imorgon men ska upp relativt tidigt och möta min kära kusin-vitamin och hennes lilla bebis för en god frukost på stan. Lite shopping och en massa mys, sen är det "eftermiddags-fredags-vin" hos min vän och frisör som gäller.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0