Snart helg igen ?

Jo men visst!
Idag började Idol, det var trevligt!
Har egentligen inte så mycket att skriva om.. Förutom att AIK vann senast, det var bra!
Och att Selma är världens sötaste lilla tjej!! Hon ligger i mitt knä nu o sover. Så mjuk o go! Snusar så gulligt och doftar så gott! Hon är bara bäst!
Just det, har införskaffat en massa nytt till sovrummet. Det är nu lägenhetens absolut finaste rum! (Inte för att vi har så många rum men.. :P) Jag är iaf jätte nöjd med resultatet. Nästan allt går i vitt, så det är lugnt o skönt i rummet. Men med lite detaljer i beige o guld, för att få det varmt o mysigt.
Nej, nu ska jag nog ta o skutta in o lägga mig i mitt fina sovrum. Tända ljus, ta med mig Selma o en kopp te och läsa min braiga bok, Ljudet av ditt hjärta.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0